Add A Comment
Idejno, dizajn je uvek dolazio od dvojca Miloš – Petar a realizacija je zavisila od složenosti – većinu komada radili su izvršno profesionalni dobavljači usluga, najčešće grafički dizajneri i štampari.
Trasing baneri, 2013e godine.
Ispod: Predlozi panoa na sajamskom štandu. 2013-e realizovan je Pano 1 u veličini 8 x 2 (m), danas se nalazi u našoj hali za montažu.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ispod: Usvojeni predlog dizajna Trasing štanda za sajam.
nastavljamo izlaganje TRASING dizajna, kako je i red – olovkama:
Predlog vizit karti: ni jedna nije realizovana ali su još uvek u razmatranju, neodbačene:
Predloge vizit karti pogledajte detaljnije u narednoj galeriji:
Notesi i rokovnici spadaju u najznačajniji reprezentativni materijal jer ga korisnici upotrebljavaju u dužem periodu držeći ga često pored sebe. Pored toga, i sami koristimo najradije naše rokovnike jer smo primetili da, iako je u pitanju neprekidni i repetativni proces (izrada rokovnika) firme uglavnom malo pažnje posvećuju dizajnu i pored sveg značaja koji smo naveli sada. Mi smatramo da je to sjajna prilika za poruke koje želimo da pošaljemo spolja….evo nekih primera predloženih i/ili realizovanih rokovnika i notesa:
Kao i svake godine, publikujemo niz reklama u pisanim medijima i na internetu. Insistiramo na originalnom sadržaju čiji je izvor najčešće naš posao (firma, teren, klijenti) ali neretko koristimo i eksterne medije. Evo par primera:
Idealno je ako se copy (kompanijski sadržaj koji se publikuje) stvara unutar firme iako to nije uvek moguće uraditi, posebno ako želite ravnotežu kontinuiteta, količine, kvaliteta, autorskog sadržaja (Trasing koristi isključivo sopstveni foto i video materijal kao što su i tekstovi u većini slučajeva originalni i autorski pripadaju kompaniji).
Jedna od aktivnosti je i kreiranje LinkedIn sadržaja među kojim se nalazi i – kaver / cover odnosno naslovna fotografija. Za te potrebe (i tome slične) koristi se VistaCreate klaud platforma koja idealno olakšava i omogućava brz i kvalitetan rad upravo za ove potrebe.
2019: predlozi zidnih rešenja za salu za sastanke na odelenju inženjerije (inženjerija je projektni biro koji unutar firme operiše u dve velike kancelarije: mašinska i elektrotehnička;
Priprema: Trasing Media. 2022.